December 8, 2023

殘酷二選一!一文教你分清玫瑰木同桃花心木?


外貌去到音色有啲咩分別呢?買結他應該點樣揀木材?

Twiggy Lau

FUNGUITAR specialist
喜歡自彈自唱
人氣駐唱歌手 / 唱歌老師

前言


唔知大家買結他嘅時候會點樣揀呢?用唔同木材整嘅結他喺外型同音色上都有好大分別,加上面板同側板、背板嘅唔同配搭,每一支結他都可以有獨特嘅音色。玫瑰木同桃花心木都係熱門嘅結他木材,但到底佢哋由外貌去到音色有啲咩分別呢?

玫瑰木(Rosewood)


玫瑰木嘅高頻同低頻比較多,聲音會立體一啲,有空間感。玫瑰木都有好多種類,例如東印度玫瑰木(East Indian Rosewood),比較稀有就有馬達加斯加玫瑰木(Madagascan Rosewood),而巴西玫瑰木(Brazilian Rosewood)可以講話係神枱級別,因為佢已經被列為禁止砍伐嘅木頭,所以而家比較少結他會用呢種玫瑰木,價錢亦會比較貴。

玫瑰木望落通常係深啡色。

桃花心木(Mahogany)


至於桃花心木就集中喺中頻同中低頻,睇落比較平衡,所以聲音都會比較溫暖,亦都有人會形容佢嘅音色比較Woody,就好似影相加咗美顏Filter咁,有一種朦朧美。好多人都以為 Mahogany 唔係好貴,但其實桃花心木都有一啲係高級嘅,例如大葉桃花心木(Honduran Mahogany)。

紅棕色嘅桃花心木真係復古味十足。

兩種木材喺外型上嘅分別?


除咗音色之外,用呢兩種木材整嘅結他係外型上都有一定嘅分別!首先講下玫瑰木,用玫瑰木製成嘅結他係深啡色多數粗直紋。至於桃花心木多數都係棕紅色或者淺棕色,一般紋理比較幼細,好多人都會因為佢有復古味嘅外形選擇佢!

其實結他嘅音色同審美都好主觀,所以揀結他嘅時候最好都係試上手,再根據自己嘅嘅喜好去揀會比較好。我哋 Funguitar 有唔同牌子同木材嘅結他可以俾大家試彈,包大家一定可以買到自己嘅 dream guitar,只要係ig 預約時間,我哋仲會有 specialist 協助大家揀結他添~

立即預約試琴或 setup立即報名結他課程
Twiggy Lau

FUNGUITAR specialist
喜歡自彈自唱
人氣駐唱歌手 / 唱歌老師