December 29, 2022

最揪心的作品一秒鐘就能讓你穿越時空


宇多田光 / First LoveGuitar Fingerstyle [Tab]

LONG FUNG TAM

FUNGUITAR 創辦人及總監
香港指彈結他 Guitar Fingerstylist
個人 YouTube 頻道累計五百萬點擊率

Click Here For Guitar Tab

Fingerstyle Arrangement / Long Fung Tam
Text / Long Fung Tam
Guitar / Furch Guitars Red Deluxe Gc-LR
Tab / funguitar.pro

我覺得,能夠用呢首歌去作為我 2022 嘅年度之作,實在太感恩,太幸運。我好似真係好耐未有咁充滿動力去完成一首歌。唔計離開香港前錄下嘅 demo,返咗黎後我諗我加加埋埋好似錄咗過百 take 先,先揀到呢個版本。

當然 Netflix 嘅出現剛剛好啦,但其實我好幾年前已經諗,如果我人生中要認真彈 First Love,一定唔可以彈人哋Cover,必定要由我出自我手,親手完成嘅作品(如果有一日我出譜集 CD,相信我,我真係毫不猶豫就擺呢首歌入去)。

彈呢首難度(對了樂譜在 funguitar.pro),我覺得唔係技術層面,而係因為唔只一個人講過,呢首歌係有一種超能力,可以令你聽完前奏已經眼泛淚光。以至我認為彈呢首歌最難嘅地方,其實係 capture 佢嗰份由揪心嘅思念,直到你知道已經無可挽回嘅難過。帶住呢份情緒黎細味呢首歌,先可以好似《初恋》一樣,令你搭一趟九集嘅時光機。

最早感動到我嘅,應該係台灣指彈高手盧家宏嘅版本,當時我中三,已經覺得 A Key Arrangement 好感動(可以話係其中一首我嘅啟蒙作品,當時資源冇而家咁多,我真係日聽夜聽),及後當然係有無人不識嘅押尾光太郎嘅版本。要編一個由香港人出品嘅完整版 Fingerstyle Arrangement,大家未必明白,但其實背後好大壓力。

錄完好想講一句自己太幸運,好好彩阿媽冇生到我係一個容易放棄嘅人。當然更好彩嘅係,學生冇再 send 余文樂同埋張繼聰俾我。

最後,希望大家我嘅版本嘅《First Love》。

You are always gonna be my loveいつか誰かとまた恋に落ちてもI'll remember to loveYou taught me how

Click Here For Guitar Tab
LONG FUNG TAM

FUNGUITAR 創辦人及總監
香港指彈結他 Guitar Fingerstylist
個人 YouTube 頻道累計五百萬點擊率